Customer Service
< Customer ServiceRetururi
-
Revine în scurt timp
Dacă produsul nu corespunde așteptărilor dvs., puteți pur și simplu să returnați articolul. Vă rugăm să ne informați în termen de 15 zile dacă doriți să returnați comanda. Nu trebuie să oferiți niciun motiv pentru acest lucru (dar apreciem dacă faceți acest lucru). După ce ne-ați anunțat că doriți să returnați comanda, mai aveți la dispoziție 15 zile pentru a o returna.
Cele mai importante 4 aspecte legate de retur:*
- Retur gratuit în interval de 15 zile din Austria, Belgia, Republica Cehă, Danemarca, Finlanda, Franța, Germania, Italia, Luxemburg, Țările de Jos, România, Polonia, Spania și Suedia. Solicitați o etichetă de retur apăsând butonul de mai jos. Returul din alte țări se efectuează pe cheltuiala dvs. la adresa noastră din Țările de Jos.
- Vă vom rambursa suma integrală achitată la achiziție, inclusiv costurile standard de transport (în UE, Regatul Unit, Elveția și Norvegia), în termen de 5 zile lucrătoare de la primirea returului, cu condiția ca produsul să fie în starea inițială.
- Doriți să schimbați articolul comandat cu un alt articol? Trimiteți articolul înapoi și comandați noul articol pe site-ul nostru.
- Produsele personalizate, cum ar fi schiurile care au fost găurite pentru legături conform specificațiilor dvs., nu pot fi returnate.
* Dorim să simplificăm cât mai mult procesul de returnare și de aceea am enumerat aici cele mai importante aspecte. Dacă doriți să cunoașteți toate drepturile și obligațiile dvs. legale, le găsiți în secțiunea Condiții și excluderi. -
Rambursare
După primirea returnării, vă vom rambursa banii în termen de 5 zile lucrătoare. Rambursăm întotdeauna la mijlocul de plată cu care ați plasat comanda. Dacă ați plătit cu un voucher cadou, veți primi un nou voucher cadou cu aceeași valoare. Dacă ați ales o opțiune specială de livrare, cum ar fi o livrare expres, nu vom rambursa costurile pentru acest serviciu.
-
Instrucțiuni privind ambalajul de returnare
Pentru o procesare rapidă a returului, urmați instrucțiunile de ambalare de mai jos.
- Includeți toate accesoriile, inclusiv orice produse gratuite.
- Spuneți-ne cine efectuează returul și includeți în cutie un bon de retur, o copie a facturii sau o notă cu informațiile despre comandă.
- Dacă produsul are etichete, nu le tăiați.
- Returnați produsul(ele) în ambalajul original și nedeteriorat.
- Utilizați întotdeauna o cutie pentru expedieri, de preferință cutia pentru expedieri în care ați primit comanda de la noi.
- Nu scrieți și nu aplicați autocolante și bandă adezivă inutilă pe cutia/ambalajul original. Utilizați întotdeauna o cutie de expediere pentru aplicarea etichetei de retur.
- Dacă reutilizați cutia noastră de expediere, asigurați-vă că ați îndepărtat etichetele aferente expedierii anterioare.
- Furnizați suficient material de umplutură, pentru ca produsele să nu fie deteriorate în timpul transportului.
Ne dorim să punem înapoi pe site produsul pe care l-ați returnat. Așa că vă rugăm să ni-l trimiteți înapoi în starea inițială. Acest lucru ne va ajuta să ne asigurăm că următorul client beneficiază de o experiență grozavă de cumpărături!
-
Schimbarea produselor
Am ales să nu facem schimburi. Considerăm că o procedură de schimb este adesea un proces inutil de greoi atât pentru dvs., client, cât și pentru noi.
Doriți o dimensiune sau un produs diferit? Atunci returnați produsul vechi și plasați o nouă comandă prin intermediul site-ului nostru web. Suma restantă a returnării dvs. vă va fi rambursată pur și simplu la primire. Astfel ați produsul dorit livrat în cel mai scurt timp și nu trebuie să așteptați până când noi schimbăm produsul, acest lucru previne greșelile și dezamăgirile.
-
Costurile de returnare
Retur gratuit: Austria, Belgia, Republica Cehă, Danemarca, Finlanda, Franța, Germania, Italia, Luxemburg, Țările de Jos, România, Spania și Suedia. Puteți solicita gratuit o etichetă de retur aici.
Retur pe cheltuiala dvs.: toate celelalte țări. Estimăm că aceste costuri sunt, în UE, de 7-20 EUR pentru pachetele mici și de 15-40 EUR pentru schiuri și plăci de snowboard.RETUR DIN AFARA UE:
- Dacă efectuați returul din afara UE, nu vom putea rambursa taxele de import și taxele vamale care au fost deja plătite. În unele cazuri, puteți solicita rambursarea acestor sume de la autoritățile vamale. Informați serviciul vamal de care aparțineți că sunteți eligibil pentru aceasta.
- Returul va fi efectuat pe cheltuiala dvs.
- Lipiți întotdeauna un Formular de export CN22 sau CN23 pe exteriorul cutiei.
- Informați transportatorul cu privire la faptul că este vorba despre un retur. Solicitați-i informații transportatorului cu privire la ce trebuie să faceți.
- Menționați întotdeauna pe factura/coletul dvs.: EXPEDIERE DERETUR PENTRU COMANDĂ ECOMMERCE CU UPS/DHL +[ numărul de urmărire UPS/DHL original asociat coletului primit de dvs.].
- Menționați întotdeauna pe colet: „Cod vamal 604, Retur mărfuri - scutire totală”.
- Includeți o copie a facturii originale emise de Snowcountry. Anulați cu o linie toate articolele pe care nu le returnați.
- Coletele pentru care trebuie să plătim taxe de import vor fi refuzate sau vă vom factura aceste taxe.
-
Trimiteți înapoi
Returnări din
Returnările gratuite se pot face din Austria, Belgia, Republica Cehă, Danemarca, Finlanda, Franța, Germania, Italia, Luxemburg, Țările de Jos, România, Spania și Suedia. Înregistrați returul folosind butonul de mai jos, veți primi o etichetă de retur gratuit prin DPD/UPS (în cazul pachetelor mari, returul va fi asigurat de UPS). Folosiți cutia de carton originală pe care ați primit-o de la noi și îndepărtați toate autocolantele aferente expedierii inițiale. Menționați numărul dvs. de comandă încât să știm că este comanda dvs. Atașați eticheta de retur pe cutie și lăsați coletul la cel mai apropiat punct de predare ( Localizator puncte de predare DPD/ Localizator puncte de predare UPS). Nu există un punct de predare în apropiere? Vă rugăm să ne contactați și vom încerca să găsim o altă soluție. Nu trimiteți pur și simplu coletul de la un oficiu poștal obișnuit fără eticheta noastră de retur, deoarece în acest caz nu vom rambursa niciun cost de transport pentru expedierea returului.
Retur din Regatul Unit, Elveția, Norvegia și orice alte țări
Dacă vă aflați într-o țară din care returul nu este gratuit, trimiteți produsul ambalat corespunzător la:
Snowcountry
Astronaut 10
3824 MJ Amersfoort
Țările de JosExpedierea returului se efectuează pe cheltuiala și răspunderea dvs. Prin urmare, vă recomandăm să optați pentru o expediere care poate fi urmărită și asigurată și să păstrați bonul de expediere. Nu uitați să includeți numărul comenzii împreună cu produsul pe care doriți să-l returnați.
RETUR DIN AFARA UE:
- Dacă efectuați returul din afara UE, nu vom putea rambursa taxele de import și taxele vamale care au fost deja plătite. În unele cazuri, puteți solicita rambursarea acestor sume de la autoritățile vamale. Informați serviciul vamal de care aparțineți că sunteți eligibil pentru aceasta.
- Returul va fi efectuat pe cheltuiala dvs.
- Informați transportatorul cu privire la faptul că este vorba despre un retur. Solicitați-i informații transportatorului cu privire la ce trebuie să faceți.
- Lipiți întotdeauna un Formular de export CN22 sau CN23 pe exteriorul cutiei.
- Menționați întotdeauna pe factura/coletul dvs.: EXPEDIERE DE RETUR PENTRU COMANDĂ ECOMMERCE CU UPS/DHL +[ numărul de urmărire UPS/DHL original asociat coletului primit de dvs.].
- Menționați întotdeauna pe colet: „Cod vamal 604, Retur mărfuri - scutire totală”.
- Includeți o copie a facturii originale emise de Snowcountry. Anulați cu o linie toate articolele pe care nu le returnați.
- Coletele pentru care trebuie să plătim taxe de import vor fi refuzate sau vă vom factura aceste taxe.
Predare la depozitul nostru,
Produsul ne poate fi livrat și personal. Vom procesa apoi returul aplicând procedura normală. -
Condițiile de returnare și excluderile
Perioada de retragere:
- Aveți la dispoziție 15 zile pentru a evalua produsul.
- Perioada de evaluare de 15 zile începe în ziua de după primirea comenzii.
- În cazul în care comanda dvs. conține mai multe expedieri, perioada de returnare va începe după finalizarea comenzii.
- În cazul în care a 15-a zi cade în weekend sau în sărbători legale, termenul se va prelungi până în prima zi lucrătoare.
Utilizarea dreptului de retragere- În cazul în care produsul nu corespunde așteptărilor dvs., ne puteți trimite o notificare în termen de 15 zile cu privire la faptul că doriți să anulați achiziția. Nu trebuie să ne oferiți niciun motiv pentru care doriți să returnați articolul (dar apreciem dacă faceți acest lucru). Puteți face aceasta prin e-mail, prin formularul de contact, telefonic sau puteți utiliza formularul de retur.
- După ce ați indicat că doriți să returnați produsul, aveți la dispoziție 15 zile pentru a-l returna.
- Returnați produsul integral, în starea inițială și pe cât posibil în ambalajul original. Dacă produsul are etichete, nu le tăiați.
- Pentru a returna comanda, produsul trebuie să fi fost evaluat în același mod în care ați face-o într-un magazin fizic. Nu aveți dreptul să utilizați sau să deteriorați produsul în timpul evaluării. Dacă faceți acest lucru, este posibil să reducem cuantumul rambursării sau să vă debităm modalitatea de plată.
Excluderi
Produse și servicii care nu pot fi returnate în baza dreptului de retragere:- Articole care au fost personalizate conform specificațiilor dvs. Ne referim în special la schiurile pe care am montat legături conform specificațiilor dvs. de mărime, la învelișuri pentru schi de tură, care au fost decupate pentru a se potrivi schiurilor dvs. sau la schiuri pe care am montat inserții Quiver Killer conform specificațiilor dvs. Această excludere nu se aplică schiurilor demonstrative cu legături care nu au fost personalizate și schiurilor cu legături pe șină.
- Vouchere cadou digitale și fizice.
- Servicii suplimentare, cum ar fi livrarea rapidă și asamblarea legăturilor.
- Produse igienice sau produse care prezintă un risc pentru sănătate dacă sigiliul a fost rupt.
- Produse cu termen de valabilitate limitat.
- Clienți business care plasează o comandă pe bază de ofertă.
Formular de retur
Puteți trimite solicitarea de retur prin e-mail, completând formularul de contact sau telefonic, dar puteți utiliza și formularul standard de retur. Acest formular nu este obligatoriu; chiar și fără acest formular, puteți să vă exercitați dreptul de retragere. -
Starea de returnare
Dacă ați folosit eticheta noastră de retur, puteți utiliza codul de urmărire pentru a urmări expedierea. În medie, este nevoie de 3 zile lucrătoare pentru a primi returul. Procesăm apoi returul în 1 până la 3 zile lucrătoare. Veți primi un e-mail de la noi când returnarea și creditul sunt procesate.