REDUCERE DE IARNĂ | rămasă >>>
Se încarca...

Customer Service

< Customer Service

Garanție și reparații

  • Produs defect sau incomplet

    Verificați cu atenție produsul la primire. Dacă produsul dumneavoastră este deja defect sau incomplet la primire, vă rugăm să raportați acest lucru înainte de utilizare și cât mai curând posibil, dar nu mai târziu de 14 zile de la primire. Vă vom trimite gratuit piesa care lipsește sau, în cazul unui defect, vom schimba produsul gratuit.

  • Garanție legală - minim 2 ani

    Oferim o garanție legală împotriva defecțiunilor de fabricație în condiții normale de utilizare pentru toate produsele. Aceasta înseamnă că ar trebui să puteți utiliza produsul fără probleme în perioada de viață utilă estimată a acestuia. Durata de viață utilă minimă stabilită pentru produsele noastre este de 2 ani, cu excepția cazului în care se specifică altceva, în mod explicit, pe pagina produsului.

    Garanție după perioada de 2 ani
    În unele cazuri, se poate acorda și o garanție pentru defecte de fabricație după 2 ani. Vă rugăm să ne contactați pentru a discuta despre această posibilitate.

  • Garanție suplimentară de fabrică

    Unele mărci oferă o garanție suplimentară a producătorului. Condițiile variază de la o marcă la alta și notificarea garanției poate varia de la o marcă la alta. Dacă este cazul, un card de garanție al producătorului va însoți produsul cu procedura și condițiile de înregistrare.

  • Ce nu este acoperit de garanție

    Puteți trimite oricând o solicitare de utilizare a garanției, dar următoarele tipuri de daune nu sunt, în general, acoperite de garanția legală sau de garanția producătorului:

    1. Uzura normală a produsului.
    2. Daunele cauzate de impact.
    3. Daunele cauzate de utilizarea necorespunzătoare, abuz sau neglijență.
    4. Daunele cauzate de asamblarea sau reglarea incorectă a legăturilor.
    5. Daunele cauzate de teleschiuri.
    6. Daunele legate de utilizare.
    7. Daunele cauzate de modificări sau reparații ale produsului.
    8. Daunele cauzate de lucruri aspecte care nu au legătură cu materialul sau producția.
    9. Daunele cauzate de lubrifianți sau adezivi.
    10. Daunele cauzate de modul în care produsul a fost transportat sau depozitat.
    11. Defectele sau daunele cauzate de utilizarea sau întreținerea necorespunzătoare.
    12. Daunele cauzate de nerespectarea instrucțiunilor de utilizare.
    13. Daunele cauzate de modificări sau reparații ale produsului.
    14. Orice daune cauzate de obiecte ascuțite, prin răsucire, strângere, cădere, utilizare necorespunzătoare sau orice altă acțiune inadecvată.


    Dacă daunele sunt cauzate de oricare dintre situațiile de mai sus, nu putem garanta că problema dvs. va fi acoperită de garanție.

  • Gestionarea garanției în UE, Regatul Unit, Norvegia și Elveția

    După ce primim solicitarea dvs., vom încerca să vă oferim o estimare inițială a problemei și o posibilă soluție. Vă vom trimite o etichetă de retur, cu ajutorul căreia ne puteți returna produsul gratuit.

    Defectul este acoperit de garanție.
    Vom expedia produsul către furnizor sau către un centru de reparații autorizat. Această procedură durează în media 2-3 săptămâni și în măsura posibilităților vă vom ține la curent cu privire la starea acesteia. Dacă reparația nu este posibilă, vă vom livra un produs care îl va înlocui pe cel defect. Gestionarea unei solicitări aprobate de utilizare a garanției este gratuită și vom face tot posibilul pentru a vă crea cât mai puține neplăceri.

    Defectul nu este acoperit de garanție.
    În cazul în care centrul de reparații sau producătorul consideră că daunele nu sunt acoperite de garanție, vă vom trimite o notificare și vom discuta cu dvs. cu privire la costurile reparației sau ale înlocuirii.

  • Cerere de garanție

    Raportați defectul imediat ce îl detectați pentru a preveni deteriorarea ulterioară. Snowcountry este întotdeauna primul tău punct de contact pentru cererile de garanție.
    Vă rugăm să rețineți că luăm numai articole curate și/sau spălate pentru evaluarea garanției.

  • Gestionarea garanției în afara UE, Norvegia și Elveția

    După ce primim solicitarea dvs., vom încerca să vă oferim o estimare inițială a problemei și o posibilă soluție. Apoi ne puteți returna produsul pe cheltuiala dvs. În unele cazuri, vă putem îndruma către producătorul sau furnizorul din țara dvs., pentru o gestionare mai rapidă. Desigur, vom rămâne în continuare punctul dvs. de contact.

    Defectul este acoperit de garanție.
    Vom trimite produsul furnizorului sau centrului de reparații autorizat, pentru a-l repara gratuit. Această procedură durează în medie 2-3 săptămâni și în măsura posibilităților vă vom ține la curent cu privire la starea acesteia. Dacă reparația nu este posibilă, vă vom livra un produs care îl va înlocui pe cel defect. Rețineți că, pentru a vă returna produsul reparat, este posibil să percepem costuri de transport.

    Acest defect nu este acoperit de garanție.
    În cazul în care centrul de reparații sau producătorul consideră că daunele nu sunt acoperite de garanție, vă vom trimite o notificare și vom discuta cu dvs. cu privire la costurile reparației sau ale înlocuirii.

  • Garanție pentru produsele B-choice, Outlet și cele demonstrative

    Produsele B-choice și outlet sunt acoperite de garanția normală. Nu se aplică reguli suplimentare sau excluderi cu excepția cazului în care se specifică în mod explicit altfel pe pagina produsului. Produsele demonstrative utilizate pot fi acoperite de o garanție limitată. Acest lucru este menționat pe pagina produsului.