REDUCERE DE IARNĂ | rămasă >>>
Se încarca...

Scrieti-ne

Jot us a note and we’ll get back to you as quickly as possible.

Comandă

  • Comandarea unor schiuri cu legături

    Selectarea și adăugarea unei legături
    În cazul în care comandați schiuri împreună cu legături de schi, beneficiați de un preț fix extra competitiv. Mai întâi alegeți schiul dorit și apoi faceți clic pe:


    Vom afișa apoi 3 legături recomandate în funcție de schiul pe care l-ați ales. Desigur puteți alege o altă legătură în categoriile Alpine, Tour sau Tech/Pin.

    Montarea gratuită a legăturii
    În cazul în care cumpărați schiuri cu legături de schi, instalarea este gratuită. Pentru a monta legăturile pe schiuri, avem nevoie doar de mărimea clăparului dvs. de schi în milimetri. Plasticul de pe partea laterală a călcâiului clăparului de schi indică dimensiunea milimetrică. Ne puteți transmite această dimensiune în milimetri prin câmpul Comentarii de deasupra butonului de comandă la finalizarea comenzii.

    Skischoen zoollengte aflezen
    Dacă nu aveți la îndemână dimensiunea clăparului, totuși puteți plasa comanda. Vă vom trimite un e-mail în care vă solicităm dimensiunea clăparului. Puteți răspunde la această întrebare când doriți.

    O altă opțiune este să transmiteți dimensiunea Mondopoint a clăparului dvs. de schi. În acest caz, vom avea nevoie de marca și modelul clăparului de schi. Apoi putem căuta dimensiunea milimetrică. Puteți lăsa aceste informații în câmpul de Comentarii sau ne puteți trimite prin e-mail alături de numărul de comandă.

    Instrucțiuni speciale de montare
    Montam toate schiurile noastre ca standard la punctul de montare recomandat. Dacă doriți să vă abateți de la aceasta, vă rugăm să indicați acest lucru în câmpul de Comentarii. Dacă doriți mai multe sfaturi cu privire la montarea schiurilor, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți.

    Reglare și DIN

    Atenție! În cazul în care cumpărați un schi de la noi și noi montăm legăturile, acestea vor fi montate pe lungimea tălpii clăparului dvs. (asamblăm doar pe baza informațiilor pe care ni le-ați furnizat). Schiul nu este adaptat la nevoile individuale și la clăpar, deoarece nu avem la dispoziție clăparul dvs. pentru a permite reglajul fin. De asemenea, nu este posibilă inspecția vizuală a clăparului. Aceasta înseamnă că schiul nu este gata de utilizare. Vă recomandăm ca legătura să fie reglată într-un magazin local de schi. Bineînțeles, puteți efectua și singur reglarea fină. Nu suntem responsabili pentru ajustarea corectă a legăturilor dvs.

    Dacă aveți nevoie de mai multe informații, puteți oricând contacta departamentul nostru de service pentru clienți.

    Legături de schi și Statele Unite și Canada

    În cazul în care comandați schiuri și legături din Statele Unite sau Canada, nu vom putea monta legăturile din cauza limitării responsabilității. Bineînțeles că puteți comanda în continuare aceste produse, ele însă vor fi livrate nemontate.

  • Probleme la plasarea comenzii

    Prima încercare de comandă a eșuat și acum produsul este epuizat.
    În momentul în care începeți procesul de plată, produsul vă este rezervat. Dacă plata este anulată, stocul nu poate fi eliberat imediat pentru recomandă. Dacă se întâmplă acest lucru și produsul nu este disponibil pentru comandă după 5 minute, vă rugăm să contactați departamentul nostru de service de clienți.

  • Comenzi internaționale
    • Livrăm în toată lumea.
    • Veți vedea întotdeauna costurile de transport la final, înainte de a finaliza comanda.
    • Termenul de livrare către țara dvs. poate fi găsit pe site-ul UPS: Calculator UPS (expediere de la adresa: Amersfoort - 3824 - Țările de Jos).
    • În cazul în care comandați din afara UE, nu veți plăti TVA în magazinul nostru online.

    Pentru comenzile din afara UE, Elveția și Norvegia, trebuie să rețineți următoarele:

    • Costurile de livrare vor fi afișate la finalizarea comenzii, după ce ați selectat țara de livrare.
    • Termenul de livrare către țara dvs. poate fi găsit pe site-ul UPS: Calculator UPS (expediere de la adresa: Stoutenburg - 3836 - Țările de Jos). Puteți găsi termene de livrare estimate pe pagina noastră cu privire la livrări
    • Nu veți plăti TVA de 21% în vigoare în Țările de Jos.
    • Este posibil ca la livrare să se perceapă TVA, taxe de import și costuri de procesare. Cuantumul acestora depinde de reglementările din țara dvs., așa că vă rugăm să le consultați pentru a evita costurile neașteptate. Nu purtăm răspunderea pentru aceste costuri și nu le putem rambursa în nicio situație. Citiți mai multe despre TVA.
    • Retururile, chiar și în cazul unei solicitări de aplicare a garanției, se efectuează pe cheltuiala dvs.
    • Când returnați un articol, nu rambursăm costurile inițiale de transport (prin curier expres).
    • Airbagurile și produsele cu airbaguri nu pot fi expediate în afara Europei.

Transport și livrare

  • Termen de livrare

    Termene de livrare obișnuite

    Oferim livrare în întreaga lume

    Comenzile plasate înainte de ora 16:00 CE(S)T în zile lucrătoare sunt expediate în aceeași zi*

    România = 3-5 zile lucrătoare


    Alte țări: consultați harta UPS/DHL de mai jos sau utilizați calculatorul UPS/calculatorul DHL (livrare din: Amersfoort - 3824 - Țările de Jos)

    * Dacă vă plasați comanda în zile lucrătoare înainte de ora 16:00 CE(S)T, aceasta va fi expediată în aceeași zi și o veți primi în 1 până la 3 zile lucrătoare*. În cazul în care comandați schiuri, inclusiv legături care trebuie montate, transportul poate dura 1-2 zile lucrătoare în plus. Vă grăbiți? Vă rugăm să ne contactați!

    * Timpul de livrare depinde de țara de livrare. Unele zone rurale și sate de munte pot necesita zile suplimentare de livrare. Toți timpii de expediere menționați sunt o estimare și nu pot fi derivate drepturi din acestea. Experiența noastră arată că pachetul este livrat conform termenului de livrare indicat mai jos în 95% din cazuri. Comenzile plasate sâmbătă și duminică vor fi expediate luni.

    Mai jos puteți vedea o prezentare generală a timpilor de livrare în toată Europa. În cazul unei zone rurale, cum ar fi un sat de schi îndepărtat, poate fi necesar să adăugați 1-2 zile lucrătoare. Pentru o indicare precisă a timpului de livrare puteți utiliza calculatorul UPS sau calculatorul DHL. Utilizați ca adresă de expediere: Amersfoort - 3824 - Țările de Jos

    Timpii de livrare UPS UE

    Timpii de livrare DHL UE

Retururi

  • Revine în scurt timp

    Dacă produsul nu corespunde așteptărilor dvs., puteți pur și simplu să returnați articolul. Vă rugăm să ne informați în termen de 15 zile dacă doriți să returnați comanda. Nu trebuie să oferiți niciun motiv pentru acest lucru (dar apreciem dacă faceți acest lucru). După ce ne-ați anunțat că doriți să returnați comanda, mai aveți la dispoziție 15 zile pentru a o returna.

    Cele mai importante 4 aspecte legate de retur:*

    1. Retur gratuit în interval de 15 zile din Austria, Belgia, Republica Cehă, Danemarca, Finlanda, Franța, Germania, Italia, Luxemburg, Țările de Jos, România, Polonia, Spania și Suedia. Solicitați o etichetă de retur apăsând butonul de mai jos. Returul din alte țări se efectuează pe cheltuiala dvs. la adresa noastră din Țările de Jos.
    2. Vă vom rambursa suma integrală achitată la achiziție, inclusiv costurile standard de transport (în UE, Regatul Unit, Elveția și Norvegia), în termen de 5 zile lucrătoare de la primirea returului, cu condiția ca produsul să fie în starea inițială.
    3. Doriți să schimbați articolul comandat cu un alt articol? Trimiteți articolul înapoi și comandați noul articol pe site-ul nostru.
    4. Produsele personalizate, cum ar fi schiurile care au fost găurite pentru legături conform specificațiilor dvs., nu pot fi returnate.


    * Dorim să simplificăm cât mai mult procesul de returnare și de aceea am enumerat aici cele mai importante aspecte. Dacă doriți să cunoașteți toate drepturile și obligațiile dvs. legale, le găsiți în secțiunea Condiții și excluderi.

     

    Oferim retururi gratuite numai din țările menționate mai sus.

Despre Snowcountry

+31 85 75 00 162

Snowcountry

snowcountry.eu

Program de funcționare

Adresa:
Snowcountry
Astronaut 10
3824 MJ  Amersfoort
Țările de Jos


Telefon: +31 85 75 00 162 Engleză
E-mail: helpdesk@snowcountry.ro

TVA: NL857735019B01
Camera de Comerț: Snowcountry B.V., înregistrată sub nr. #69102570